2 d’octubre del 2006

la perfecció no existeix

Doncs no, la perfecció no existeix. Almenys d'algun fet provinent d'un ésser humà.

A què ve tot això? No sé si haureu notat que ha desaparegut un dels articles del blog. No ha estat la informàtica, he estat jo.

El motiu?

Hi havia un article explicant el perquè del blau del cel. Doncs quan vaig buscar la informació vaig confondre'm amb la barreja de fonts que vaig fer i vaig explicar un dels fets que passen allà dalt, però un dels minoritaris. Per tant, aquest no és el motiu pel qual el cel és blau. N'hi ha un que passa amb un ordre de magnitud molt més elevat (anomenat difracció) que us explicaré una vegada hagi llegit i sintetitzat bé el que és.

Així, que... perdoneu! Haureu d'esperar una mica. Però més val tard, que malament.

D'entrada, mentre fem temps a que llegeixi bé l'altre, explicaré una cosa que em sembla prou interessant. Quan vau llegir els articles dels llamps i trons... no us vau preguntar per què hi ha trons que duren segons i n'hi ha que els sentim amb un espetec sec??? La resposta ben aviat! (espero)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

quina ràbia faries si fossis perfecte!
Ptons

Anònim ha dit...

Bon dia!

És el primer cop que vinc a aquest blog (és culpa de l'Astrid), felicitats és boníííssim!

Em faries feliç si fessis una explicació sobre l'aurora voreal, no trobes curiós "l'asuntu"?

Àngela ha dit...

queda apuntat!!!

i sí, tens raó.. trobo que és un "asuntu" prou interessant.

I ja saps, si t'ha agradat... ves visitant i comentant... i difonent, si vols (jejeje).

Anònim ha dit...

és un químic!!!!!
Benvingut a la física Eric, tot s'encomana!

Ptons