17 de gener del 2009

2009, tornem amb l'any! :)

Reprenem la periodicitat del blog després d'una parada semi-obligada. Des del setembre passat i fins ara he estat bastant ocupada fent un esprint final per acabar la carrera i poder tenir un paper que digui que se'm considera llicenciada en Física. Encara haig de saber la nota de la gran i estupenda Física de Fluids i entregar un parell d'informes però podríem dir que el gros de la carrera ja està fet! :p



Què voldrà dir això?? Doncs no ho sé ben bé perquè aquest útlim any he vist que ara senzillament estava preparada per poder començar a estudiar alguna cosa i poder dedicar-me a treballar en alguna branca d'aquesta ciència. Però estic cansada. El meu cap em demana repòs de formulismes matemàtics durant un temps. I això serà l'excusa perfecte per poder tenir més temps per fer el que m'agrada. Continuar expicant-vos coses que crec que són interessants per tothom i a les que la ciència ha donat una explicació. Així, a poc a poquet anem col·locant granets de sorra en la socialització del coneixement científic, que no està gens malament, no?

En definitiva que estic extremadament contenta de tornar-m'hi a posar, que les ganes són moltes i que perquè no es donin aquests abandons als que us he malacostumat he decidit que hi haurà una publicació periòdica. Cada 15 dies més o menys, tindrem nova aportació com a mínim. Si alguna setmana m'inspiro doncs tot això que guanyarem.

ARRANQUEM MOTORS!!! :D

5 comentaris:

Juan ha dit...

Béee, Angelota, així m'agrada, que t'hi posis com és el teu deure... jejeje. I enhorabona per acabar "el carrerón"... jo intento fer el mateix.

En veiem d'aquí a poc. Una abraçada!! Niten.

talut ha dit...

I nosaltres de que tornis. Els temes que tractes sempre son interessants/entretinguts.


una abraçada. ;)




espurnes

Aifan ha dit...

Celebro que t'hi tornis a posar i ànims!!

Natxo ha dit...

sempre és una una satisfacció poder trobar-se amb aquests posts.

espero que en breu podrem fer la gran celebració del teu "paperet"...

gràcies per apropar-nos al Ciència.

amay ha dit...

endavant angie!