20 de juliol del 2006

Comencem!!!

Bé, doncs aquí comença un projecte que tinc de fa temps.

Si em coneixeu mínimament, sabeu que tinc una petita dèria. Diga-li dèria, diga-li curiositat... Aquesta curiositat de voler saber, voler conèixer m'ha portat a estudiar una llicenciatura. A estudiar Física. L'objectiu de tot plegat? Doncs això, conèixer una interpretació de com funciona el món. Conèixer i saber com funcionen algunes lleis, que dia rere dia són posades a prova de nou, i que ens han permès avançar en determinats camps.

L'objectiu d'aquest espai a la xarxa? Que la gent perdi la por a endinsar-se en el món de la ciència (de la física en concret). Començaré penjant diferents posts sobre petites explicacions de fets que ens rodegen en el nostre dia a dia i que a mi sempre m'han picat la curiositat. Crec que és molt atractiu començar per aquí.

Però de totes maneres, si això és un blog, és perquè sigui interactiu, no? Per tant, si em deixeu comentaris amb preguntes que tingueu (no us passeu, eh? que encara estic fent la carrera i no sóc cap gènia de la làmpara...) intentarem donar-los una explicació/resposta.

Aquest no pretén ser un blog de grans discussions científiques. Senzillament, un punt d'apropament entre la societat en la que vivim i els "friquis" que dediquem dies sencers a fer problemes i demés.

Doncs això és tot... a veure què tal funciona!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiiiiii!
És una idea genial popularitzar la ciència!!!!!!!!!!
Trenca les barreras de la divisió del coneixement!
Els "socials" necessitem científics com tu que ens apropeu a coneixements tan importants per entendre el nostre voltant!!!!!!!
Gràcies física enrollada!!!!!!!!

Però l'experiment de donar voltes el vull fer amb tu!!! pot ser divertit......

Molts petons preciosa!!!!
Sílvia

Natxo ha dit...

em sembla una idea collunuda!!!

crec que m'agradarà molt "apuntar-me" a aquest blog.